Ostatnio bardzo dużo słyszy się na temat reklamy wyrobów medycznych. Nowe przepisy budzą niepewność wśród producentów jak i dystrybutorów wyrobów medycznych. Z teorią i przepisami cała branża zdążyła się już zapoznać, natomiast jak reklama ma się w praktyce? Czy faktycznie strach ma wielkie oczy?
Szkolenie otworzył Prezes Izby POLMED Arkadiusz Grądkowski, następnie głos przekazał prelegentom:
- mec. Marcin Flak – Kancelaria Fairfield
- mec. Oskar Luty – Kancelaria Fairfield
- mec. Karol Korszuń – Kancelaria Fairfield
- dr Jan Szulc – URPL, WMiPB
Z powodu trudności związanych z przepisami dot. reklamy, Izba POLMED we współpracy z Kancelarią Fairfield oraz URPL, WMiPB, przygotowała szkolenie, aby rozwiać wątpliwości interpretacyjne. Szczegółowo opisaliśmy ofertę POD TYM LINKIEM
Łączenie teorii z praktyką to niełatwa sztuka, ale dla naszych ekspertów nie ma rzeczy niemożliwych. Podczas szkolenia odbyło się także Q&A z udziałem publiczności, dzięki któremu Panowie odpowiedzieli na najbardziej nurtujące i trudne pytania. Rozwiali wszelkie wątpliwości oraz na przykładach z życia codziennego omówili kwestie reklamy, influencer marketingu oraz sprzedaży.
Uczestnicy szkolenia otrzymali materiały edukacyjne w postaci:
- branżowych wytycznych prawnie dopuszczalnych form reklamy wyrobów medycznych, które wcześniej udostępniliśmy POD TYM LINKIEM
- “dobrych praktyk reklamy w Internecie”, wypracowanych podczas Sekcji działającej w ramach Izby POLMED. Materiał jest dostępny POD TYM LINKIEM
Cieszymy się tak liczną obecnością zarówno naszych firm członkowskich jak i firm zewnętrznych – sala była pełna, a frekwencja wyniosła 100%!
Dziękujemy Kancelarii Fairfield oraz URPL, WMiPB za przygotowanie prelekcji.
Dziękujemy słuchaczom za obecność!
Do zobaczenia na następnych szkoleniach.