Informujemy, że URPL uwzględni wnioskowane zmiany w wykazie dystrybutorów.

Zmiany będą dotyczyły:
💠 możliwości automatycznego generowania potwierdzeń dodania wyrobów medycznych do Wykazu – obecnie trwają prace testowe nad wprowadzeniem takiej funkcjonalności.

Założono, że z dniem 1 stycznia 2025 r. uruchomiona zostanie nowa wersja systemu z możliwością generowania dokumentu potwierdzającego wpisanie wyrobu do Wykazu. Dokument będzie zawierał: nazwę i adres dystrybutora, datę wpisania wyrobu, nazwę handlową wyrobu, kod BASIC-UDI (jeżeli został dodany), nazwę i adres producenta.

Do czasu wprowadzenia takiej opcji, dystrybutorzy mogę wystąpić z wnioskiem o wydanie zaświadczenia w trybie art. 217 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

💠dodania opcji zakładania przez administratora podmiotu kont dla dodatkowych użytkowników – Aby uprosić całą procedurę, konta dla dodatkowych użytkowników nie będą wymagały aktywacji przez Urząd, będzie się to odbywało automatycznie z poziomu administratora podmiotu.