Prezes URPL wydał ważny komunikat w sprawie raportowania przerw w dostawach wyrobów medycznych.

Przypominamy, że 10 stycznia 2025 r. weszła w życie nowelizacja MDR i IVDR, która wprowadziła całkowicie nowy obowiązek – raportowanie przerw w dostawach wyrobów medycznych.

👉 To, na co warto zwrócić uwagę w komunikacie Prezesa URPL, to przede wszystkim doprecyzowanie trybu składania takiej informacji do polskiego urzędu. Zgodnie z przedstawioną informacją, preferowaną przez Urząd metodą przekazania informacji jest wysłanie jej na adres mailowy [email protected].
Oprócz tego, formularz można wysłać także przez ePUAP, system e-Doręczeń lub podpisany własnoręcznie złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub wysłać drogą pocztową.

🔗 Pełny komunikat znajduje się pod adresem: https://lnkd.in/dQkWV9GU.

Poniżej znajdziecie Państwo linki do przydatnych dokumentów związanych ze stosowaniem art. 10a MDR/IVDR: